جامع ترین بانک لغات تخصصی رشته های شیمی
قابلیت تلفظ لغات
قابلیت اضافه نمودن لغات جدید
قابلیت ترجمه کلمه به کلمه در محیط های مختلف از جمله اینترنت و ... فقط با یک کلیک
بقیه کارتون ها را هم ببینید
این مجموعه شامل 6 دی وی دی و قابل پخش در کلیه دستگاه های خانگی و کامپیوتر و کلیه دی وی دی پلیرها میباشد.
با یک بار خرید از ما مشتری ما خواهید شد
• پروژه سازه 808 ( سازه ده طبقه با اتصالات پیچی و دیوارحائل تا 5 طبقه): (دفترچه محاسبات ، نقشه ، اکسل و Etabs)
• مجموعه نقشه ها و پروژه های سازه های فلزی با اتصالات تیر به ستون تماما از نوع پیچی ( سازه 11 طبقه ، برج 27 طبقه و....)
• مجموعه اطلاعات دیوار حائل و نرم افزارهای کمکی طراحی دیوار حائل
• مجموعه فایل های اکسل طراحی دیوار های حائل و کنترل طراحی اتصالات پیچی تیر به ستون
• مجموعه تصاویر اجرایی و فیلم اجرای سازه فلزی با اتصال پیچی
• دیتیل ورق Insert Plate در محل اتصال تیر فولادی به دیوار حائل
• مجموعه اطلاعات طراحی پارکینگ طبقاتی به همراه دیوار حائل
• نرم افزارهای طراحی اتصالات پیچی تیر به ستون:
2010 Ram Connection منطبق با AISC 360 , 341 و راهنمای فارسی و نرم افزارهای Limconv , Graitec،Connection
مدت آموزش بیش از 21 ساعت
حامل 3DVD
مولف تیم مولفین پارسیان
نرم افزار همراه 3D max 2011
سطح مقدماتی - فصل اول : شروع کار با نرم افزار 3Dmax
- آشنایی با محیط برنامه
- سفارشی کردن ظاهر برنامه
- کار با زوایای دید مختلف
- استفاده از ابزار Steering Wheels جهت پیمایش صفحه
- تعیین زاویه دید به کمک ابزار View Cube
- سفارشی کردن محیط برنامه
- کار با منوی راست کلیک
- آشنایی با تنظیمات برنامه
سطح مقدماتی - فصل دوم : پیمایش مدل
- کاربرد لغزنده ماوس برای پیمایش مدل
- کار با ابزارهای پیمایشی
- جابجایی، دوران و تغییر مقیاس یک شکل
- آشنایی با انواع مختلف سیستم¬های مختصات (فیلم و تصویر)
- روشهای انتخاب اشیا
- Freeze و Hide کردن اشیا
سطح مقدماتی - فصل سوم : ایجاد اجسام اولیه
- رسم مکعب (Box) و کره (Sphere)
- رسم استوانه (Cylinder)، مخروط (Cone) و هرم (Pyramid)
- رسم اشیا Torus و Tube
- رسم اشیا Teapot، Geosphere، Plane
- جسم هندسی Hedra
- اشیا اولیه استوانه ای شکل
- شئ هندسی Hose
- شئ Torus Knot
- شئ RingWave
- اشیا L-Ext، C-Ext، Prism، Gengon و Chamfer
- کار با Sub Objectهای یک شئ
سطح مقدماتی - فصل چهارم : ایجاد اجسام دوبعدی و مرکب
- رسم اشیا دوبعدی (Shapes)
- نوشتن متن
- ایجاد اشیا مرکب
- ایجاد اشیا مرکب توسط ابزار Boolean
سطح مقدماتی - فصل پنجم : ویرایش اشیا با استفاده از Modifier ها
- دستورات اصلاحی Lathe و Bend
- دستورات Taper، Melt، Wave و Slice
- انتقال دادن Modifierها به یک شئ دیگر
- تبدیل یک شئ به مش¬ها و چندضلعی¬ها
- مدلسازی از طریق ویرایش چندضلعی¬های تشکیل دهنده شئ
- مدلسازی به روش Box
- انتخاب و ویرایش لبه ها (Edges)
- استفاده از MeshSmooth و TurboSmooth
سطح مقدماتی - فصل ششم : تکثیر و گروه بندی اشیا
- تکثیر اشیا به کمک آرایه¬ها
- تکثیر اشیا به روش Cloning
- تکثیر اشیا بر روی یک مسیر
- همتراز کردن اشیا با استفاده از دستورات Align
- گروه¬بندی اشیا
سطح مقدماتی - فصل هفتم : کار با مواد
- اعمل مواد به اشیا
- پارامترهای اولیه مواد
- نگاشت تصویر بر روی یک شئ
- نگاشت Bump
- خصوصیت Specularity
- نگاشت Opacity
- بازتاب و شکست نور (Reflection/Refraction)
- نگاشت Raytrace
- انواع دیگر نگاشت ها
- تخصیص یک نگاست به چندین خصوصیت
- انواع دیگر مواد
- دسترسی به کتابخانه مواد (Material Library)
- تعیین چگونگی قرارگیری ماده بر روی شئ
- مواد Multi Sub Object
- دستور Unwrap UVW
سطح پیشرفته - فصل اول : مفاهیم اولیه متحرک سازی
- آشنایی با مفهوم فریم کلیدی (Keyframe)
- تنظیمات اجرای انیمیشن
- تنظیم نقاط Pivot
- تنظیم فریمهای کلیدی
- متحرک سازی خصوصیات مختلف یک شی
- نشان دادن مسیر حرکت انیمیشن
- انیمیشن های پیشرفته
- ایجاد رابطه پدر – فرزندی بین اشیا
سطح پیشرفته - فصل دوم : متحرک سازی پیشرفته
- متحرک سازی حرکت یک توپ
- کنترل نحوه حرکت در فریمهای میانی
- تکرار منحنی حرکتی در خارج از محدوده جاری
- استفاده از اشیا Dummy
- اتصال توپ به شی Dummy
- جهش توپ روی حروف
- افزودن یک منحنی Multiplier
- تسریع انیمیشن با استفاده از Dope Sheet Editor
سطح پیشرفته - فصل سوم : متحرک سازی یک کاراکتر
- اسکلت بندی (Rigging)
- استفاده از استخوان ها
- سینماتیک معکوس (Inverse Kinematics)
- ایجاد و متحرک سازی یک کاراکتر دوپا
- استفاده ار فایلهای Motion Capture
- اتصال جسم مش به Biped
سطح پیشرفته - فصل چهارم : کار با دوربین
- آشنایی با انواع دوربین ها
- تنظیم لنز دوربین
- تنظیم عمق دید دوربین
- ابزارهای پیشمایش دوربین
- متحرک سازی دوربین با استفاده از یک شی کمکی
- حرکت دوربین بر روی یک مسیر
سطح پیشرفته - فصل پنجم : مفاهیم اولیه نورپردازی
- آشنایی با انواع نورها
- نورپردازی سه نقطه ای
- پارامترهای نور
- انتخاب و ویرایش نورها در صحنه
- ایجاد و تنظیم سایه ها
سطح پیشرفته - فصل ششم : نورپردازی پیشرفته
- نورپردازی صحنه با روشنایی روز
- استفاده از کنترل Sky Portal
- تنظیم نور برای بعدازظهر
- نورپردازی صحنه های زمان شب
- افزودن سایه و نورهای دیگر
- افزودن تصویر پس زمینه
- افزودن نورهای داخلی
سطح پیشرفته - فصل هفتم : رندرسازی
- تنظیمات رندرسازی
- تنظیمات محیطی
- رندرسازی بخشی از صحنه
- ذخیره سازی موقعیت یک صحنه
- استفاده از ابزار Batch Render
سطح پیشرفته - فصل هشتم : جلوه های ویژه
- افزودن نورها به صحنه
- افزودن تابش به خورشید با استفاده از افکت Lens
- افزودن افکت Ring
- افزودن افکت Star
- افزودن یک درخشندگی دیگر
- استفاده از Video Post
سطح پیشرفته - فصل نهم : ایجاد مو
- ایجاد یک کلاه رومی
- ویرایش پارامترهای عمومی مو
- Recomb کردن مو
- افزودن ریش به صورت
- شکل دهی مو با استفاده از Spline Emitter
- تنظیم پارامترها
- موهای از پیش آماده شده
سطح پیشرفته - فصل دهم : طراحی پارچه و لباس
- ایجاد یک پرچم موجدار
- اتصال پرچم به میله
- افزودن نیروی باد
- طراحی الگوی پیراهن
- تنظیم لباس روی کاراکتر
- ایجاد درزها
- تکمیل پیراهن
- افزودن جیب به لباس
- افزودن یقه و آستین
- تنظیم بخش های مختلف لباس
- اعمال رنگ به لباس
- ایجاد پیله
سطح پیشرفته - فصل یازدهم: مدیریت فایلها
- ادغام دو فایل با یکدیگر
- Import کردن اشیا درون فایل
- وارد کردن فایل¬های اتوکد
- 3- وارد کردن فایلهای اتوکد
- 4- بازیابی فایلهای خراب شده
سطح پیشرفته - فصل دوازدهم : مفاهیم تکمیلی
- ایجاد برف با استفاده از سیستمهای ذره ای
- ایجاد جلوه آتش
- رندر کردن در نمای Active Shade
- کشیدن پارچه بر روی یک شئ
- انیمیشن سازی با استفاده از ابزار reactor
- ایجاد جلوة موج به کمک Space Warp
اتودسک ناشر یا ویراستار اتوکد مخترع Autodesk Inventor Publisher 2011
این نرم افزار با ابزار و برنامه همجوشی اینونتور برای اتصال و همکاری هرچه بهتر برنامه های طراحی اتودسک عرضه می شود . ابزار اتصال مخصوص برای اینونتور Autodesk Inventor Fusion ، این محصول قابلیت نمایش مدل را افزایش و همجوشی موثری با اینونتور یا اتوکد مخترع و دیگر نرم افزارها به دلیل داشتن ابزار همجوشی اینونتور در اتوکد معماری ، تاسیسات ، الکتریک و.. را افزایش و بهبود چشم گیری داده است .نرم افزاری برای ایجاد و انتشار فنی و تکنیکی اسناد و ارائه طراحی های شرکت اتودسک ، بی رقیب و بی همتا در ارائه گزارش و انتشار فنی اسناد طراحی مهندسی ، ابزاری فوق العاده برای ارائه و توضیح پروژه به صورت نمایش صفحه وب و.. قابلیت انتشار در صفحات وب ، موبایل و.. می توانید خروجی نمایش آن را به صورت فلاش ، موبایل ، فیلم ، کلیپ ، آکروبات ، ورد و تصویر ذخیره و منتشر کنید video, Adobe® Flash® technology, 3D PDF, Word and Microsoft PowerPoint® software
درباره ، توضیح کلی اتودسک ناشر یا ویراستار اتوکد مخترع Autodesk Inventor Publisher 2011
ویراستار و ناشر اتوکد مخترع Autodesk Inventor Publisher 2011 نرم افزار و ابزاری برای ساخت و به وجود آوردن اسناد و مدارک تکنیکی و فنی طراحی با توانایی های پیشرفته ، با مزیت ها و برتری های فوق العاده بی همتا است . اگر شما برای ساخت و تولید و یا رفع عیوب و یا یافتن شریک یا سرمایه گذار برای هر طرح و نقشه فنی و مهندسی خود ، معماری ، مکانیک ، الکتریک ، برق صنعتی ، سازه ، عمران ، راه و ساختمان ، شهر سازی ، تاسیسات پتروشیمی نفت و گاز و .. نیاز مند به ارائه و توضیح طرح خود هستید حتما از این ابزار نرم افزار استفاده کنید . دو مزیت اصلی این نرم افزار این است که اولا شما به بهترین حالت در سطح گسترده مانند فیلم ، نمایش سه بعدی ، عکس و تصویر ، اتشار اسناد وب ، آکروبات ریدر می توانید طرح خود را ارائه نمایید . دوم آنکه به دلیل محدود نمودن اسناد شما همچنان طراحی اصلی ، اندازه های فنی ، روش ها ، تکنیک ها و اطلاعات مهم حیاتی و فنی مهندسی را حفظ و برای خود محفوظ و غیر قابل کپی برداری می نمایید . در یک جمله نیاز شما به توضیح و ارائه طرح بدون کپی برداری از آن را کاملا برطرف می نماید . این نرم افزار ابزاری واقعاً فوق العاده برای ارائه اسناد و نمایش های دو بعدی و سه بعدی می باشد به طوری که شرکت اتودسک به عقب برگشته و برای تولیدات 2010 و 2009 نیز نسخه ای برای مشتریان عرضه نموده است . این نرم افزار می تواند شما را در رقابت و ارائه سرویس به مشتریان کمک نموده و هزینه ها و دردسرهای مختلف را کاهش و کاملا از میان بردارد ،.
توانایی ها وکاربردهای نرم افزاراتوکد ناشر مخترع Autodesk Inventor Publisher 2011
بیشترین استفاده و قابل ارائه بودن طرح های شما – با استفاده از این نرم افزار به دلیل امکان استفاده تمام افزاد از ارائه و نمایش این نرم افزار حتی آنها که تخصص طراحی ندارند ، طراحی های شما بیشترین استفاده کنند و مشتری را خواهد داشت .
قابل ارائه به صورت مشترک ، همراه با داده ها اطلاعات بیشتر ، می توانید این طراحی ها را در نرم افزارهای Autodesk® Inventor®, SolidWorks®, CATIA®, UG NX®, ProENGINEER®, DWG®, DWF®, STEP, IGES, and SAT software نیز نمایش یا از تصاویر و.. آن استفاده کنید .
قابیلت ارائه شبیه سازی ، نمایش سه بعدی از طراحی های شما ، می توانید با ابعاد دقیق و واقعی طرح را با جلوه های ویژه نمایش داده و جزئیات آن را نیز مانند مواد ، لیست قطعات و.. را نیز در صورت لزوم نمایش دهید بسیار ساده و روان .
قابلیت استفاده در مایکروسافت افیس Microsoft Office از نمایش ، فیلم یا تصاویر لازم و .. حاصل از این نرم افزار در نرم افزارهای آفیس MS Office ، نظیر ورد پاورپوینت وب و..
قابلیت انتشار در صفحات وب ، موبایل و.. می توانید خروجی نمایش آن را به صورت فلاش ، موبایل ، فیلم ، کلیپ ، آکروبات ، ورد و تصویر ذخیره و منتشر کنید video, Adobe® Flash® technology, 3D PDF, Word and Microsoft PowerPoint® software
نیاز های سخت افزاری و نرم افزاری استفاده از Autodesk Inventor Publisher 2011
نیاز های سخت افزاری و سیستم آن ، همان نیازهای نرم افزارهای پایه اتوکد معماری Architecture ؛ مکانیکMechanical ، مخترع Inventor ، الکتریک Electrical و.. است . در صورتیکه قصد نمایش سه بعدی با کیفیت بالا و تعداد جزئیات بیشتر داشته باشید به نیازهای ویژه سه بعدی و نمایش نرم افزارهای پایه توجه نمایید .
سیستم عامل ؛ انواع ویندوزهای ایکس پی ، ویستا ، سون 7 وبالاتر 32 و 64 بیتی ، تذکر بر روی ویندوزهای خانگی Home Edition نصب و قابل استفاده نمی باشد . Professional SP3 or Professional x64 Edition SP2 Microsoft Windows Vista : Business, Ultimate, or Enterprise SP2 Microsoft Windows 7: Professional, Ultimate, or Enterprise
پردازنده ، انواع پردازنده ها تک هسته ای 2.0 گیگاهرتز و سرعت های بالاتر ، CPU 2.0GHz or Dual Core 1.8GHz و سریعتر
رم یا حافظه جانبی ، در سیستم های سبک 32 بیتی 2 گیگابایت و در سیستم های ویندوز نصل جدید 64 بیتی 4 گیگا بایت بهتر است . 2.0 GB minimum; 4GB RAM or more در صورتی که ویندوز خود را از سون و ویستا به ایکس پی مخصوص 32 و 64 بیتی تغییر دهید می توان با حداقل 1گیگابایت یا نهایتا 2.0 گیگابایت در ایکس پی 64 بیتی مخصوص از این نرم افزار استفاده نمود .
کارت گرافیک حداقل 512 مگابایت رم توانایی سه بعدی سازی و استفاده از دایرکت 9 و 10 کیفیت و رزولیشن بالا رنگ حقیقی مناسب higher 256MB video RAM minimum Pixel Shadier 3.0 .
فضای روی هارد دیسک 3.0 گیگابایت برای نصب برنامه و 3.0 گیگابایت و بیشتر برای استفاده ، عملیاتهای تبدیل و مدیا نمایشی و..
نام کامل محصول : Autodesk Inventor Publisher 2011 32bit
حجم و تعداد : . 4.5GB 1 DVD کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD ،
توضیحات : سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز این نرم افزار کاملا توضیح داده شده است ، همچنین روش افزایش توانایی سیستم برای استفاده از این نرم افزاربیان شده است ، نرم افزار یا سیستم سخت افزارکامپیوتر خود را با بررسی و هماهنگ با هم تهیه نمایید .
آموزش گیتار پاپ(پیشرفته)
2CD
می خواهید موسیقی را فرا بگیرید ، به دنبال آموزش موسیقی هستید ، آموزشگاه موسیقی را یافته اید ؟
در این مجموعه می یابید :
آموزش قدم به قدم و کاملا مرحله ای گیتار پاپ
آشنایی و آموزش کامل تمامی نکات گیتار
دروس جامع و فصل بندی شده و طبقه بندی شده در محیط نرم افزاری و انجام مثالهای عملی و تمرینات کلی
شرح و بسط کامل نحوه دست گرفتن گیتار و حالتهای مختلف آن
آموزش و ارائه روشهای مختلف نواختن گیتار
در قرن 16 این دو ساز در اسپانیا بسیار رایج بودند . و نوازندگی با انگشت به حدی عمومیت پیدا کرد که پسوند De Mano در این کشور به کلی از اسم این سازها حذف شد . ویوئلا ( یعنی نوع اشرافی گیتار ) در اسپانیا به منزله لوت در سایر نقاط اروپا بود . در طی قرن 16 گیتار در دربار فرانسه ، دوران اوجی را پشت سر گذاشت . در آن زمان گیتار چهار کر وجود داشته گرچه در اوایل قرن هفدهم گیتار چهارکر همراه با ویهوولا جای خود را به گیتار پنج کر دادند .
ظاهرا در قرن شانزدهم میلادی بود که گیتار پنج کر در اسپانیا ، ظهور کرد . در اوایل قرن هفده گیتار 5 کر در اسپانیا طرفداران زیادی داشت و در کشورهایی چون فرانسه و ایتالیا نیز رواج یافت .
در این عصر گیتار در اسپانیا سازی مردمی بود .
اصل و نسب این سبک به آندلس منطقه ای در جنوب اسپانیا می رسد به درستی معلوم نیست که چه کس یا کسانی برای اولین بار این موسیقی را اجرا نمودنده اند ، ولی فلامنکو شناسان معتقدند کولی های مهاجر عبری و مسلمانان که در جنوب اسپانیا زندگی می کردند با اسپانیا ادغام شده ( رقص ها ، آوازها و نوا هایشان ) در هم آمیخته و موسیقی فلامینکوئی را که امروز ما میشناسیم به وجود آمده است
البته آهنگسازان بزرگی چون زریاب را نباید فراموش کرد زریاب نام یکی از موسیقیدانان بزرگ ایران است که در زمان حکومت عباسیان ظهور کرد وی همدوره ابراهیم موصلی و فرزندش اسحق از بزرگترین موسیقیدانان دربار عباسیان بود ، زریاب تا آخر عمر در کوردبا از شهرهای اسپنیا می زیست ودر آنجا یک مدرسه موسیقی بنا نهاد و تاثیر بسزائی در موسیقی آندلس داشت
کلمه فلامنکو در لغت به معنای آتش است . آتش که از درون انسان شعله می گیرد و دلهای دیگران را نیز آتش میزند
فلامنکو دارای سه عنصر اصلی رقص ، آواز و گیتار می باشد . در محور اصلی آواز قرار دارد و بعد رقص به همراهی گیتار . در گذشته گیتار بیشتر نقش همراهی کننده را Roman Montaya & Nino Ricardo داشته ولی بعد ها توسط استادان با ارزشی چون
و تنی چند به صورت تکنوازی با پنج انگشت دست راست به مرحله بالاتری از نظر هنری در این سبک راه یافت
انواع سبک ها و ریتم های گوناگون در فلامینکو بقدری متنوع است که درک آنها را برای نو آشنایان بسیار مشکل میسازد و راهی نیست جز شنیدن بسیار و ایجاد یک ارتباط روحی و حسی بین ریتمها و صداها
منظور از فلامنکو یا همان رقص تند کولیهای اسپانیا را از زبان یکی از بزرگان این سبک یعنی پاکو دلو چیا میآوریم . پاکو دلو چیا میگوید نوائی که در اطراف شماست توسط افرادی که میبینید ساخته شده است ، شما آهنگ میسازید به همراهه مردم ، شما یاد میگیرید آنرا از خانواده ، دوستان ودر نوشیدنیهای جشنها ، سپس کار میکنید روی تکنیک نوازندگی ، گیتاریست نیازی به مطالعه کردن ندارد در صورتیکه آن همراهه هر آهنگی هست . یک گیتاریست ماهر مدتی از وقتش را با کار کردن همراهه نوازندگان کم تجربه و البته پر استعراد صرف میکند . شما باید زندگی یک کولی که سراسر آشوب است را درک کنید و این یک علتی است که موسیقی فلامنکو که راهی بدون نظم و آشوب است بطوریکه شما آنرا میدانید . ما سعی نمیکنیم تا چیزهائی را بهمراهه تفکراتمان سازماندهی کنیم ، ما به مدرسه نرفتیم تا اونو پیدا کنیم ، ما فقط زندگی میکنیم ... آهنگ در هر جای زندگی ما هست
در مورد فلامنکو بعضی این گفتار را سند قرار داده و اشاره میکنند به مردم فلمنگی که در قرن 16 به اسپانیا رسیده بودند و البته اسپانیائی نبودند . عقیده دیگری میگوید که این گفتاراز کلمه عربی فلاه منگو به معنی پرواز خوش آیند میآید
آنچه مسلم است اینست که فلامنکو ترکیبی از فرهنگهای مختلف کولی ، مسلمان و یهودی است که در یک زمان در آندلوس ادر جنوب اسپانیا ساکن بودند و تاثیر آنها را را براحتی در خوانندگی و ریتم گیتار دید . اما این یک نوع هنر مرکب هم هست که ترکیب شده از گیتار زدن ، خواندن ، رقصیدن و جلوه لایه های پر قدرت ریتم و هیجان ، که پاکو دلو چیا قادر بود این اختلافات جزئی را در سن خیلی کم بفهمد
در فلامنکو یک گیتاریست در درجه نخست نباید مانع انجام کار خواننده شود . دلوچیا توضیح میدهد : اینجا یک دیالوگ در حال انجام است ، خواننده کلمات را میخواند . در فلامنکو هیچ آوازی به خودی خود نیست ، فقط غزلیات کوتاه ، بنابراین گیتاریست صدای خواننده را دنبل میکند . یک قسمت از رسم در فلامنکو اینست که نه خیلی سخت و نه خیلی زیاد ساز نزند بلکه شما باید خواننده را پشتیبانی و او را کمک نمائید.
موضوع پروژه: طرح هادی روستا
کارفرما: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
کارآموز: آرزو طبسی
یکی از پروژه های طرح جامع بهسازی مسکن روستایی، طرح نظام فنی روستایی میباشد. از آنجایی که مسکن روستایی از نظر کیفیت در وضعیت نامناسبی قرار دارند، به منظور رفع این معضل و نظارت بر ساخت و سازها، بنیاد مسکن نسبت به تشکیل نظام فنی روستایی ضمن برگزاری دوره های آموزشی، اقدام نمود که تعداد 62 ناظر در سال 84 در دفاتر روستایی خود مشغول و در سال 85 پیش بینی میگردد با توجه به طرح ویژه مسکن روستایی به 400 نفر ارتقا یابد
عنوان اصلی : iPhone SDK: Developing iPad Applications
در این کورس آموزشی دقیقا بر چگونگی برنامه نویسی برنامه های کاربردی برای دستگاه های iPad در پلتفرم iPhone مسلط می شویم .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Lynda است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 2 ساعت و 35 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش ساخت برنامه های کاربردی iPad آشنا می شویم :
آموزش برخی از مقدمات شامل 2 درس :
خوش آمد گویی به این کورس آموزشی ، آشنایی با پیش نیازها
آموزش در رابطه با برنامه نویسی برای دستگاه های iPad شامل 3 درس :
آشنایی با تفاوت هایی که برنامه نویسی iPad با دیگر برنامه نویسی ها دارد ، آشنایی با اجزای اینترفیس iPad و ...
آموزش ساخت پروژه های iPad شامل 3 درس :
آموزش ساخت یک برنامه کاربردی iPad ، آموزش ساخت یک اجرا کننده عکس ها و ...
آموزش تقسیم صفحه برنامه کاربردی و تفویض هر بخش از صفحه به اجزای مربوطه شامل 4 درس :
آموزش ساخت برنامه اولیه ، آموزش بارگذاری داده ها در پنجره Split View ، آموزش سفارشی سازی Split View و ...
آموزش ساخت منوهایی که با قرار گرفتن بر روی آن ها باز می شوند شامل 2 درس :
آموزش مقدمات PopOver و ...
آموزش استفاده از فرم هایی که بر روی پنجره اصلی باز می شوند شامل 3 درس :
آشنایی با Modal Views آموزش ساخت این فرم ها و ...
آموزش برنامه نویسی خاص هر یک از حرکات دست بر روی صفحه iPad :
آشنایی با انواع حرکات قابل انجام دست بر روی صفحه نمایش iPad ، آموزش برنامه نویسی هر کدام از این حرکات
آموزش استفاده از ویدیوها در برنامه کاربردی شامل 2 درس :
آموزش افزودن ویدیو ها به برنامه کاربردی ، آموزش استفاده از برنامه Video Player موجود
آموزش انتشار برنامه های کاربردی نوشته شده شامل 4 درس :
آموزش ساخت برنامه های کاربردی منطبق با استانداردهای جهان ، آموزش به روز رسانی یک برنامه کاربردی موجود و ...
مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی
مدت زمان آموزش 2 ساعت و 35 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی لیندا